Har du fått dårlig kundebehandling, elendig service eller produkter med feil?

Vi ønsker å gi deg en kanal der du kan klage på en leverandør over en hendelse du er misfornøyd med – og få hjelp til å ordne opp.

Registrer deg og skriv hendelsen her. Du kommer da inn i et gratis e-kurs, der du etterpå kan lære om hvilke rettigheter du har, og hvordan du klager, muntlig og skriftlig.

Vi kan i noen tilfeller gjøre leverandøren oppmerksom på klagen din, noe som i beste fall kan føre til at du får løst problemet, eller får en erstatning.  Om ikke det går an, kan i alle fall denne leverandøren – og mange andre – lære noe om hva som er dårlig kundebehandling.  Og dermed hva de bør forbedre.

Registrer deg og skriv hendelsen her.

Vi som lager denne siden underviser i kundebehandling.  Vi har vanlige seminarer og klasser og  vi lager kurser på nett for bedrifter som vil ha topp kundeservice.    Vår interesse er å fortelle din historie til våre kursdeltakere, slik at de kan lære av andres feil.

Registrer deg og skriv hendelsen her.

Vennlig hilsen

God Utvikling as


Bli med i samtalen

1 kommentar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *