Vi ønsker å gi deg en kanal der du kan klage på en leverandør over en hendelse du er misfornøyd med – og få hjelp til å ordne opp.
Registrer deg og skriv hendelsen her. Du kommer da inn i et gratis e-kurs, der du etterpå kan lære om hvilke rettigheter du har, og hvordan du klager, muntlig og skriftlig.
Vi kan i noen tilfeller gjøre leverandøren oppmerksom på klagen din, noe som i beste fall kan føre til at du får løst problemet, eller får en erstatning. Om ikke det går an, kan i alle fall denne leverandøren – og mange andre – lære noe om hva som er dårlig kundebehandling. Og dermed hva de bør forbedre.
Registrer deg og skriv hendelsen her.
Vi som lager denne siden underviser i kundebehandling. Vi har vanlige seminarer og klasser og vi lager kurser på nett for bedrifter som vil ha topp kundeservice. Vår interesse er å fortelle din historie til våre kursdeltakere, slik at de kan lære av andres feil.
Registrer deg og skriv hendelsen her.
Vennlig hilsen
God Utvikling as
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.